noramona

Direktlänk till inlägg 13 november 2013

Frågor

Av NoraMona - 13 november 2013 20:10

Hejsan hoppsan, jag såg att vi fick en kommentar där en tjej hade skrivit några frågor som jag hade tänkt att svara på, så det här blir mina svar, så får Nora göra ett inlägg med sina svar, det är jätte kul att ni ställer massor med frågor.

Så om ni undrar nått så är det bara att fråga.


1. Har ni några appleprodukter isånnafall vad?

Svar: Ja, jag har en iPad, iPod och så få iPhone.


2. Favorit färg?

Svar: Har ingen speciell men jag gillar Rosa väldigt mycket.


3. Rosa eller Röd

Svar: Rosa såklart


4. Går ni i några sporter?

Svar: Japp det gör jag


5. Mascara eller ögonskugga?

Svar: Mascara


6. Sminkad eller osminkad?

Svar: Det beror på, me om jag måste välja så sminkad


7. Sommarlov eller vinterlov   

Svar: SOMMARLOV SÅKLAART


8. Hur träffades du och Nora?

Svar: Vi träffades genom skolan


9. Hur blev ni bästisar?

Svar: Ja genom skolan


10. Victoria's secret eller Hollister

Svar, åhh där var det svårt, jag har saker från båda och, jag vet inte väldigt svårt.


11. Grönalund/Liseberg

Svar: Liseberg, har aldrig vart på Grönan


12. Dag eller kväl

Svar: dag


13. Linne eller t-shirt

Svar: Svårt där med, båda och


14. Converse eller ugs

Svar: Converse


15. Vad har du för färg på tröjan du har på dig just nu?

Svar: Den är Rosa


16. Sommar eller vinter?

Svar: Båda och jag gillar båda vinter och sommar


Hon hade ingen fråga 17, haha


18. Höst eller vår

Svar: Höst


19. Era bästisar

Svar: Jag har många


20. Locktång eller plattång

Svar: Plattång


Det var mina svar, jag hoppas att Nora också skriver sina svar så fort som mögligt,

Puss och Kram

//Mona

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoraMona - 1 december 2013 11:33

Igår så var jag på dawes dansuppvisning !! Det var jätte duktiga dansare där och det var coolt att se !! Men kram // nora ...

Av NoraMona - 24 november 2013 09:39

Hejsan, förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men både jag och Nora, har så mycket att göra, läxor, fritiden. För vi måste ju också hinna va med kompisar osv.. Men vi gör så gott vi kan. Idag är det tråk Söndag, jag harar söndagar. Usch och f...

Av NoraMona - 23 november 2013 22:33

Nu blir detta inte något långt inlägg men godnatt

Av NoraMona - 23 november 2013 17:48


Nu har jag bakat 7 plåtar så nu är jag helt slut , det var roligt och gott. Så här blev det !! //nora ...

Av NoraMona - 23 november 2013 13:18


Jag ska snart baka pepparkakor men väntar bara på min lossassyrra som kommer snart ! Igentligen så skulle jag åka på badhuset med Mona men då så skulle vi ju göra det ! Vill ni se resultatet ?? Kommentera här nedanför !! //nora ...

Presentation


Hej vi är två tjejer som är 11 år. Det ni kommer få läsa om det är mode, smink, vardag och massa annat kul. Vi hoppas ni stannar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards